marți, 22 septembrie 2009

Cina in Baia Mare

Muschi de vita marinat pe piatra fierbinte cu garnitura de legume la gratar si la sfarsit un limoncelo. Un deliciu de la www.ilpadrino.ro. Pranzul l-am luat intr-un OMV si a constat intr-un sandwich Viva cu prosciuto si mozarella, am crezut ca voi gasi o poza pe net dar m-am inselat. Oare cate calorii am mancat azi.
Exact ce spuneam despre dificultatile de a tine un regim in romania. Am oprit la OMV, ce as fi putut sa mananc repede si sa aiba putine calorii.
A, ca o gustare intre pranz si cina am mancat o piersica.

Un comentariu:

  1. Sers Ionutz,

    Am inteles mesajul , multi te sustin ...
    Dar unde este continuarea?
    Te-ai oprit la 22 sept , iar eu iti scriu in 01 nov...

    Daca vrei te sustin in proiect si il facem in paralel ...

    RăspundețiȘtergere